فایل های برتر موبایل های سامسونگ ، هواوی ، موبایل های چینی

عرضه کننده ی فایل های فلش انواع موبایل سامسونگ ،هواوی ،تبلت

فایل های برتر موبایل های سامسونگ ، هواوی ، موبایل های چینی

عرضه کننده ی فایل های فلش انواع موبایل سامسونگ ،هواوی ،تبلت

اُراکل

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ق.ظ

اُراکل

اُراکل دسته: شبکه های کامپیوتری

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 31 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 74

اُراکل (Or – a – cle) 1 شخصی (همچون یکی از کشیش‌های یونان باستان) که یکی از خدایان از طریق وی سخن می‌گفته است 2 عبارت یا پاسخ مقتدرانه یا معقول 3 شکل در هم ریخته Carole تعریف مذکور بیانگر همه چیز است، این طور نیست؟ صحبت از اُراکل i8 است این همان بانک اطلاعاتی است که تمام بانک‌های اطلاعاتی دیگر را مغلوب می‌کند اُراکل یعنی عصاره تمام محصولات، بارزت



خرید


اُراکل i8 نه تنها یکی از بهترین نرم‌افزارهای بانک اطلاعاتی رابطه‌ای است، بلکه یکی از پیچیده‌ترین آنها نیز می‌باشد. اُراکل i8 کارهای بسیار جالبی انجام می‌دهد، اما کارهای آسان‌ نیز گاهی اوقات مشکل‌ساز هستند.

شاید اُراکل i8 را از طریق اینترنت خریده باشید. شاید از اُراکل i8 در کارهایتان استفاده می‌کنید. صرفنظر از اینکه چه عاملی باعث روی آوردن‌تان به اُراکل i8 شده است، می‌خواهم یک مطلب را در همین مرحله به طور واضح مطرح کنم. موتور بانک اطلاعاتی در اختیار دارید که حقیقتا پیچیده است و قابلیتهای بسیار زیادی دارد، اما اُراکل i8‌ فاقد زیباییهایی است که خریداران نرم‌افزار در عصر تکنولوژی “Plug and Play" خواهانند.

اُراکل i8 به تنهایی همچون اکسس میکروسافت یا پارادکس نیست، یعنی برنامه‌هایی که همه چیز را آماده و سهل‌الاستفاده به طور یکجا دارند. اُراکل i8 از نظر شمای ظاهری بسیار ساده است و ویژگیهای بسیار کمی برای گزارش‌گیری و آماده‌سازی فرم‌ها دارد.

کشف اُراکل i8: برنامه‌ای که همه چیز را یکجا دارد

در دهه 70 میلادی شخصی به نام لری الیسون[1] نرم‌افزار بسیار بزرگی نوشت. برنامه اُراکل در یک کامپیوتر بزرگ[2] اجرا می‌شد و اندازه آن به قدری بزرگ بود که تنها کامپیوترهای بسیار بزرگ، فضا برای آن داشتند.


 



خرید


برچسب ها : اُراکل , اُراکل چیست , مطالبی در مورد اُراکل , مقالاتی در مورد اُراکل , پروژه ای در مورد اُراکل , کشف اُراکل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
سردار همراه

اُراکل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی